Opt-In Berichten
Mensen bombarderen met opt-in formulieren is de snelste manier om ze te laten vertrekken. Laten we in plaats daarvan ontdekken hoe we dit allemaal samen…
Mensen bombarderen met opt-in formulieren is de snelste manier om ze te laten vertrekken. Laten we in plaats daarvan ontdekken hoe we dit allemaal samen…
Je moet de opties hebben voor mensen om zich te registreren. In deze les gaan we de technologie verkennen voor het vastleggen van leads en…
In deze les gaan we een leadmagneet maken die vertrouwen geeft en het aantal inschrijvingen doet stijgen. Dit is belangrijk omdat leadmagneten meer doen dan…
In deze les gaan we zien hoe mensen van inhoud naar leadmagneet te brengen. Omdat landingspagina’s met een opt-in formulier niet zo goed meer converteren.
Deze les gaat over hoe je e-mail abonnees omzet naar leads.
Ik ga je tonen hoe je professionele leadmagneten maakt en waarom ebooks niet de enige optie zijn die je hebt. Met lead- of klantmagneten krijg…
Inhoud moet aantrekkelijk, gemakkelijk te lezen en onderhoudend zijn. Als je flauw bent of niet schrijft wat mensen willen lezen, zul je nooit grip krijgen.…
In deze les gaan we onderzoeken hoe je een enorm vertrouwen opbouwt bij je lezers en publiek. Inhoud is de sleutel tot positionering, maar de…
In deze les gaan we grip krijgen op je inhoud. Inhoud kan niet in een vacuüm bestaan. Je moet het promoten en verkeer naar die…
Hoe weten we welke inhoud we moeten produceren en publiceren en wat goed werkt? Iedereen kan elke week zwakke inhoud schrijven. De sleutel is om…